Revoluce v prodeji hudebních nástrojů



novinka

Kytary.cz otevírají prodejnu s největší koncentrací hudebních nástrojů na metr čtvereční.

Prodejnu hudebních nástrojů, která nemá v Česku ani mnoha okolních státech obdobu svou velikostí, širokým sortimentem, moderní výdejnou e-shopu či kvalifikovaným personálem, otevírá v těchto dnech česká společnost kytary.cz. Moderní stavba vznikla rozsáhlou rekonstrukcí a zvětšením původní centrály firmy v pražských Modřanech pod vedením architekta Karla Vančury. Kytary.cz, respektive její mateřská společnost AUDIO PARTNER (pod kterou spadá retail, online i velkoobchod), letos překročí obrat 600 milionů korun. Firma zaměstnává 200 lidí a obsluhuje již 7 zemí. Po nedávném vstupu na britský trh spustily kytary.cz e-shop i v Německu. Nová prodejna, jejíž rekonstrukce přišla na 40 milionů korun, zároveň rozšiřuje otevírací dobu modřanské prodejny od 9 do 20 hodin, a to i v neděli od 10 do 17 hodin. Zákazníky přivítá i nová kavárna.

Na českém trhu to bude zcela unikátní věc a v oblasti hudebních nástrojů obzvlášť. Klient, který do nové modřanské prodejny kytary.cz dorazí, si bude moci vybrat mezi tradičním nakupováním s vyškoleným prodavačem nebo může zvolit moderní, plně automatizovaný odběr zboží, srovnatelný s velkoprodejnami elekroniky, kdy obchodníka vůbec nemusí potkat. „Je to unikátní, rychlý a pohodlný koncept prodeje. Minimálně v rámci Evropské unie jsme na nic podobného v našem oboru nenarazili. Zákazník si může na nové prodejně vybrat i zboží, které není vystavené. Buď sám na touchpadu nebo s asistencí prodejního specialisty. Proces je nastavený tak, že vybrané zboží, které není na prodejní ploše, ale ve skladu, dostane k prodeji nebo jen vyzkoušení v řádu jednotek minut. Kombinujeme nejmodernější technologie a zároveň jsme naddimenzovali odborný personál," popisuje Filip Černý, marketingový ředitel kytary.cz.

Kromě zvětšení skladu prošla nákladnou rekonstrukcí i úprava prodejní plochy, která se rozšířila na dvě patra a obsáhla 1300 m². V suterénu najdou zákazníci kromě pokladen a příslušenství i sekci kláves, klimatizovaný sál s kytarami, svět bicích nástrojů, ozvučovací techniku a světla, studiové monitory či vybavení pro nahrávací studia. Prostory doplňuje sekce sběratelských a vintage nástrojů, pódium pro pořádání workshopů nebo zkušebny. „Zkušebnám věnujeme velký prostor. Například akustické kytary, elektrické kytary i basy mají zcela vlastní zkušební místnosti. Vycházíme tím vstříc přáním našich zákazníků," vysvětluje Černý.

Prvnímu patru pak dominuje kavárna nebo sekce s DJ technikou, gramofony a syntetizátory. Premiéru má dechová a smyčcová sekce se speciální zkušebnou. „Kromě rekonstrukce jsme investovali i do personálu. Každá oblast má svého odborníka, který daným nástrojů perfektně rozumí. Pokud zákazník bude potřebovat něco opravdu speciálního, přijde produkt manažer a s probere to s ním," popisuje Černý.

Podle jednoho z majitelů kytar.cz Jana Pilse společnost plánuje do tří let další rozšíření prodejní plochy i zázemí. „Chceme maximální komfort pro naše zákazníky. Skladem máme přes 30 000 položek. Díky unikátnímu propojení se skladem, disponujeme suverénně nejširší nabídkou v rámci prodejen hudebních nástrojů a to minimálně v rámci ČR," říká Pils.

Slavnostní otevření prodejny proběhne v rámci třetího ročníku největšího českého festivalu pro hudebníky i nejširší veřejnost. Pod názvem Music FestiWall 2018 se odehraje od 7. do 9. září právě v modřanském areálu Kytary.cz, hned naproti známé graffiti zdi (odtud FestiWall). Vstup je zdarma. Nová prodejna je však otevřena již nyní a funguje v testovacím režimu.


Vloženo: 30.08.2018, martin

Související fotografie

fotofoto